Same Last Name
Gurley memberikan Travis kata dua yang akan mengubah perjalanan syarikat. Travis mencari penyokong di bandar agar berhimpun membelanya. Kedua-dua lelaki itu bersemuka dalam pertarungan terakhir untuk Uber. Musim terakhir.