War
Gurley menghantar Travis dan Emil untuk membuat persembahan di tepi jalan demi mengumpul wang, tetapi Travis ada idea lain. Selepas Lyft mendapat momentum, Travis melancarkan perang dan tidak akan berundur. Temu bual Gurley membuka mata.