Boober
Bilik lembaga menjadi zon pertempuran. Pasukan ini menghadiri salah satu acara terbesar di Valley untuk berhubung dengan legenda teknologi. Travis mendapat sekutu. Dia gembira, tapi satu pengumuman menggagalkan rancangannya. Austin menangani hal peribadi.