The Charm Offensive
Travis mendapati dirinya dibicarakan di Ibu Pejabat Apple, berjuang untuk kewujudan Uber. Arianna dan Bill tidak bersetuju tentang cara terbaik untuk memberikan pengajaran kepada Travis. Emil mempunyai perbualan yang membuka minda.