X to the X
Jurutera Uber membangunkan teknologi baharu untuk membantu mengatasi masalah undang-undang mereka sambil cuba membunuh masalah terbesar di New York. Travis memberi ganjaran kepada pasukan atas kerja keras mereka dengan majlis makan di Las Vegas.