Delete Uber
Perkembangan baharu membuatkan Travis dan yang lain sibuk mencari penyelesaian. Apabila sekutu lain mengkhianati mereka, Travis bergantung pada Emil untuk memulihkan harapannya. Pasukan Uber mengupah orang berpengaruh untuk mengawal masalah budaya toksik.