Selepas tetamu Maddie menyediakan resipi Malaysia sulur labu, Cef Adam Swanson memasak hidangan berkrim labu dan pasta mascarpone untuk anak Maddie, Michelle. Kemudian, mereka memasak resipi fettucine sulur labu bersama.