Pemilik kafe Am menyediakan tumis selasih pedas tradisional Thai, dan Cef Adam Swanson menggunakan selasih untuk membuat sos tomato segar. Kemudian, bersama, mereka membuat bebola daging ayam pedas dalam sos tomato dengan spageti.