Cef Adam Swanson disertai oleh cef terkenal Jimmy Shu, pakar mencampurkan rasa dari Malaysia, Thailand dan India. Jimmy membuat ketam dalam sos lada hitam, dan Adam membuat spageti dengan ketam. Bersama, mereka buat mi goreng dengan pasta angel hair.