Barramundi yang ditangkap segar dipaparkan dalam hidangan mi ho fun Cina dan spageti Itali dengan sos putih. Kemudian, Cef undangan Hingston Wong dan Cef Adam Swanson membuat barramundi kulit rangup dalam sarang pasta angel hair goreng.