Leave, Laugh, Loathe
Cristina tahan air mata ketika berucap di majlis hari jadi pengebumian Kathy. Skylar sukar memberitahu kebenaran kepada ibunya. Scott cuba berdamai dengan Eva supaya boleh melamar Sunnie. Catherine dan Gabriella hadiri uji bakat Minggu Fesyen NY.