Flamingos, Fake Booties and Finding Out
Catherine dan Gabriella berlatih berjalan seperti model di antara flamingo. Mary bimbang Brittani kurang yakin kerana teman lelakinya. Cristina bertanya tentang masalah kesihatan Kathy. Trevor hadapi dilema apabila DeLeesa suruh India berpindah keluar.