Moving In, Moving Out and Moving On
India hilang sabar apabila Trevor meminta dia berpindah. Gabriella memberitahu Catherine dia sedang mempertimbangkan untuk berhenti bertanding. Brittani terima berita buruk tentang pembedahan punggungnya. Sunnie dan Eva bertengkar tentang hidup mereka.