Ponies, Parties and Pageants, Oh My
Kathy mahu parti hari jadi pengebumian, merisaukan Cristina bahawa ada sesuatu yang tidak kena. Eva memberi Sunnie rawatan "bahagian sulit". Gabriella mahu mengikuti jejak Catherine dan membawa pulang mahkota. Mary dan Brittani kembali dan lebih rapat.