Fights, Funerals and Fiancés
Berharap untuk meyakinkan Scott untuk melamar, Eva bertindak sendiri. Sky dan Skylar sukar berkongsi perhatian. Catherine dan Gabriella berlatih untuk pertandingan dengan gaya "Rocky". Brittani menyimpan rahsia. Kathy dan Cristina ke rumah pengebumian.