Keluarga
Kebimbangan Catherine tinggi ketika Gabriella bersaing untuk mahkota. Scott berharap untuk menjauhi Eva, tetapi Sunnie ada rancangan lain. Kemesraan Trevor dan India merisaukan ibunya di majlis sambutan bayi. Mary mengambil alih perundingan BBL Brittani.