Stolen Gold Rush Treasure
Rob Nelson menggunakan teknologi canggih untuk mencari simpanan harta karun Gold Rush yang dikhabarkan dicuri. Juga, kes pembunuhan berabad-abad lamanya di Jamaica disiasat.