Legend of the Nazi Gold
Sebuah kereta api dipenuhi harta karun Nazi yang dicuri dikhabarkan tersembunyi di kubu gunung terpencil di Poland. Menggunakan teknologi canggih, Rob Nelson meneroka jauh ke dalam terowong Nazi yang terbiar untuk mencari kekayaan yang terkenal.