Mystery of the Ice Cave
Sebuah gua aneh membeku pada musim panas dan cair pada musim sejuk dan bukit pasir yang besar menelan kanak-kanak kecil dalam sekelip mata. Rob Nelson menggunakan teknologi canggih untuk menyiasat misteri alam semula jadi ini.