Doomsday Volcano Mystery
Rob Nelson menggunakan teknologi canggih untuk menyiasat bukti baharu yang membimbangkan bahawa gunung berapi besar di Itali mungkin berada di ambang letusan, yang boleh membawa kesan bahayadi seluruh planet ini.