Tesla's Final Secrets
Rob Nelson menyelam ke dalam sungai Detroit untuk mencari rahsia Larangan. Selain itu, tanah di bawah satu-satunya makmal Nikola Tesla yang masih hidup diterokai untuk mencari petunjuk tentang ciptaan akhir saintis yang penuh teka-teki itu.