Talking Shop
Kedai baru Viki dibuka dan, keluar bersama Drew, dia perlu memenuhkan van. Dalam perjalanan dari West Country ke Yorkshire, Drew dan Viki menemui kabinet rumah anak patung binaan estet abad ke-18, dan penimbunan yang dihiasi oleh artis grafiti London.