One Stop Shop
Drew dan Viki menuju ke lokasi kedai sehenti untuk mereka penuhkan van. Dalam perjalanan ke Yorkshire, Worcester dan Cardiff, mereka membeli kerusi Sussex oleh artis pra-Raphaelite Ford Maddox Brown, dan kerusi rebah daripada kalpal laut mewah Victoria.