Curated Collections
Drew dan Al memukat koleksi luar biasa. Dalam perjalanan dari Bristol ke Yorkshire dan timur ke Norfolk, mereka mendapatkan kepingan sejarah permotoran yang jarang, kerusi hat pembesar China, dan model kapal dengan kisah untuk diceritakan.