Heritage Heroes
Drew dan Al menemui manfaat membeli daripada penjual dengan minat terhadap warisan. Dalam perjalanan dari Northampton ke Derbyshire dan pantai Norfolk, mereka mendapatkan bangku oak lengkung 1810 dan kerusi lindung nilai Ireland abad ke-19.