Vikiâ's New Shop
Drew dan Viki mencari barangan menarik untuk kedai barangan antik Edinburgh baharunya. Dalam perjalanan dari Bingley ke Chesterfield dan Cumbria, mereka mendapatkan lampu 1960-an yang boleh dikoleksikan, dan meja industri yang digunakan untuk menyamak.