Changing Spaces
Drew dan Al menuju ke Yorkshire, di situ simpanan barangan antik milik peniaga yang sangat dihormati dapat direbut berkat perpindahan rumah, dan seorang tukang logam generasi ke-4 di Birmingham yang sedang mengosongkan kedai sebelum mereka berpindah.