Ireland Special
Dalam lawatan khas ke Republik Ireland dengan rakan barunya, Alister, Drew meneroka dunia barangan antik yang pesat, membongkar khazanah Ireland yang luar biasa dan eklektik di bilik pameran dan rumah persendirian dalam pengembaraan Eire yang luar biasa.