Masters of the Trade
Drew sentiasa berminat untuk belajar daripada pakar perdagangan barangan antik yang lain. Minggu ini, dia membeli daripada para pakar, mendapatkan kerusi malas kempen yang bergaya, rak buku Georgia, dan ukiran rusa oleh artis India abad ke-19.