Different Is Good
Semasa memburu barang menarik, Drew dan Alister melawat sekumpulan pengedar baru, satu-satunya perniagaan di UK yang mengkhususkan penciptaan bunga tiruan untuk filem dan teater dan rakan pengedar bersama yang stoknya sendiri mutunya tidak diragui lagi.