Scotland Special
Bersama Viki Knott, Drew melawat secara rapat ke lokasi barangan antik Scotland yang meriah. Dalam perjalanan ke Glasgow, Kirkaldy dan Perth, dia menemui kerusi tangga yang disyelek dipengaruhi Charles Mackintosh, dan Americana 1960-an yang menyeramkan.