Treading New Ground
Menjejak kawasan baru di seluruh UK, Drew dan Viki meneroka kompleks kilang pengeluar kain British yang bersejarah, lapangan tambakan dan tempat simpanan peribadi peniaga dalam talian untuk dapatkan barangan yang diingini dan jalin hubungan baru.