Mistrust and Malaise in Madison
Robert Irvine ke Madison, FL, tempat pemilik restoran Grumpy's Diner Jessica berjuang untuk mengekalkan perniagaan. Dia mahu mewariskan perniagaan itu kepada anaknya, Justin, tetapi dia tiada keyakinan diri dan visi untuk memimpin restoran ke masa depan.