Lifting the Weight
Robert Irvine melawat Greg's BBQ di Belen, NM, yang dikendalikan oleh bekas anggota Marin yang bermasalah kesihatan tetapi tidak dapat berhenti mengawal anaknya. Robert mesti mengajar pemiliknya mempercayai anaknya dan menghargai kesihatannya sendiri.