The Final Shot
Robert Irvine ke Smith's Soul Food Bistro di Gastonia, NC, yang pemiliknya Cheryl bekas jurulatih bola keranjang yang ingin membantu kanak-kanak komunitinya. Robert mesti ajar Cheryl menguruskan restoran dengan disiplin yang sama dipelajari di gelanggang.