My Way or the Highway
Cef Robert Irvine pergi ke Forks and Flavors di Kennesaw, Georgia, untuk bertemu dengan pemilik bersama yang sudah berkahwin, David dan Darnell. Cef Eksekutif, David menghadapi kesukaran menguruskan dapurnya di bawah telunjuk Darnell yang suka mengawal.