Best Friends Forever
Robert Irvine melawat Brunswick, GA, tempat dua kawan baik tidak tahu cara untuk mengusahakan restoran mereka, Moondoggy's Pizza. Robert mengajar mereka cara membina budaya yang lebih baik di kalangan staf mereka.