A Trifecta of Failure
Robert Irvine ke Steak-n-Stuff, restoran yang dikendalikan keluarga di Cottonwood, AZ, yang pemiliknya bertekad untuk melakukan segalanya sendiri, walaupun ia menjejaskan kesihatannya. Robert mesti berusaha untuk memulihkan restoran dan keluarga ini.