Saving an American Dream
Robert Irvine mesti menyelamatkan impian Amerika seorang pendatang untuk mengekalkan restorannya di Las Vegas, Burnt Offerings. Robert mesti mencari cara unik untuk meningkatkan pendapatan dan mengurangkan kos untuk mengekalkan impian itu.