Nancy Foots the Bill
Robert Irvine berada di Geneva, NY, di Cosentino's Ristorante, tempat pemilik bersama Bill dan Nancy bergelut untuk menyelamatkan restoran mereka. Perkahwinan mereka dibebani beban kerja manakala anak mereka menyajikan makanan yang tak menyelerakan.