Destination, Hawk Springs
Robert Irvine meneroka The Emporium di pekan kecil Hawk Springs, WY, tempat pemiliknya Dennis bergelut untuk memimpin pekerjanya dan menarik pelanggan. Jika Robert tidak boleh mengubah caranya, anak Dennis mungkin akan tinggalkan perniagaan itu.