Listless in Louisiana
Robert Irvine pergi ke Lafitte, LA, untuk melawat restoran Boutte's Bayou, yang pemiliknya Nick terlalu bangga untuk meminta bantuan. Robert membimbing Nick untuk menjadi pemimpin sebenar dan mempercayai kakitangannya sebelum terlambat.