Friends in Need
Robert Irvine tiba di Dunbar's Creole Cuisine di New Orleans dan menemui restoran yang penuh dengan sejarah tetapi sangat memerlukan bantuannya. Kehidupan dua keluarga bergantung pada kejayaannya, tetapi si matriark enggan berubah.