Colorado Couple in Crisis
Pasangan yang mengendalikan Millonzi's di Fairplay, CO, dibelenggu hutang dan di ambang perceraian. Robert Irvine mesti meminta Tim dan Jenifer bekerja sebagai satu pasukan jika mereka mahu menyelamatkan hubungan mereka atau restoran mereka.