Scam Alert!
Ned mengejar laporan tentang seorang penipu yang beroperasi menerusi aplikasi janji temu dan menyedari dia mungkin mendahului apabila mendapat tahu Esmeralda pernah menjadi mangsa. Nicole seronok membalas dendam.