TTT Vs. The Blogger
Selepas mengetahui sebuah blog sinis pelajar sekolah tinggi mempunyai lebih ramai pembaca berbanding surat khabar, Ned dan Esmeralda bekerjasama untuk memalukan pelajar itu. Mare dan Oscar membuat liputan persembahan terakhir guru muzik yang disayangi.