The Five W's
Ned bermula perlahan bersama kru sukarelawannya sehinggalah Esmeralda memaksa mereka tergesa-gesa untuk mencari berita. Detrick dan Travis, Mare dan Barry, Adam dan Adelola membentuk pasukan Woodward dan Bernstein dengan hasil yang terhad.