Church And State
Mare membuat laporan yang menyebabkan konflik antara Truth Teller dan pemilik syarikatnya. Kerja lama Ned sebagai penjual tisu tandas mula menghantuinya. Esmeralda cuba masukkan anaknya ke dalam iklan. Ken membantu menyembunyikannya.