Churnalism
Ned ambil alih tugas iklan Esmeralda dan suruh staf untuk menguji produk itu sendiri. Bertindak balas, Esmeralda melaporkan salah satu laporan Ned dan menemui satu skandal. Ken menjadikan Adam tikus makmal. Oscar dan Adelola membandingkan ketahanan sakit.