Boggered
Impian Kru Cheal untuk mengembangkan empayar Opal mereka dengan rakan kongsi Mark Bressan musnah. Kru Misfits bersatu semula selepas Issy dan Joe kembali. Lee Hobden daripada kru Slim Pickings bertaruh atas tanah opal misteri.